torsdag 8 december 2011

Vilken vecka!

Hej!
Denna veckan har jag hittills bara träffat Billy i kanske 4 timmar. Det värker i hela min kropp efter den lilla sötnosen. Jag har varit i Uppsala på temadag, sovit på ett konstigt hotell, åkt tåg, varit försenad, jobbat och varit på bowling med middag med jobbet. I min värld är det typ tisdag nu. Det är ju torsdag så det är ju en bra sak. Jag längtar till helgen då jag får vara hemma. Vi ska baka lussekatter, kanske göra något julgodis och mysa. Kanske basta?

Imorgon kommer det in ett snöoväder över västsverige sägs det. Då får vi skotta snö. I Hindås är det snö nu, i Göteborg är det borta. Känns som att åka mellan två världar. Jag har mina nya vinterskor på mig idag. Dem är rätt snygga, varma och sköna. Bra investering. Min nya jacka är dock lite tunn tror jag, får komplettera med termobyxor på hundpromenaderna.

Jag har inte tränat alls denna veckan. Känner mig så hemsk, ska på spinning imorgon dock så det får väl bli bra. Jag har stått upp vid mitt skrivbord och suttit på stolen utan ryggstöd för att bli rakare i ryggen. Jag tror det hjälper för jag har inte ont. Däremot så spänner det på andra ställen i ryggen där musklerna töjs ut eller trycks tillbaka som de ska vara. Vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar