tisdag 27 december 2011

Mellandagar

Hej!

Här hemma är det fullt hus. Mormor och morfar är här och hälsar på och firar lite jul. Vi har inte ätit mer julmat dock men det känns skönt. Det räckte med middag, lunch och middag om man säger så.

Igår var vi på Stadium. Jag fick presentkort där av farmor och farfar eftersom jag ville köpa nya träningsbyxor. Vi packade in oss och en sur Billy i bilen. Medan jag och mormor tittade på byxor försökte Gustaf och morfar underhålla Billy. Helt plötsligt hör jag ett välbekant illvrål... Billy springer omkring på bottenplan och vrålar när han inte får göra som han vill. Woups! Han är verkligen bestämd just nu alltså.

Jag hittade i alla fall två par byxor, jätte snygga. Ett par från Adidas som är ganska tajta men inte hela vägen ner och ett par pösiga. När jag stått i den milslånga kön var det bara att hoppa in på Burger King vägg i vägg och utfodra ungen och oss själva. Efter en gigantisk bajsblöja kastade vi oss i bilen och åkte hem. Billy vägrar att sova när vi inte är hemma. Lite tråkigt eftersom han sover mellan 13-15. Han har sovit väldigt lite dessa dagar med besök, inte mer än en timme och vaknat på natten flera gånger. Så tråkigt! Jag har inte sovit så mycket annars heller. Stressad eller jag vet inte vad.

Idag fick jag och Gustaf åka till stan själva. Gustaf köpte en kavaj och två skjortor. Han måste ju vara snygg nu när han är chef "på riktigt". Jag fortsatte shoppa på Stadium, ett träningslinne och en luv tröja. Det var as mycket folk på stan så vi orkade bara med 2 timmar sedan drog vi hemåt.


1 kommentar:

  1. Åh, vilken sötis!! Väldigt vacker tröja med!

    SvaraRadera