torsdag 15 december 2011

Tränat

Sitter nytränad i soffan med värk i foten. Det gör så ont och jag fattar inte varför. Dumma fot. Jag vill träna. Som tur är gör det bara ont efteråt så då får jag väl leva med det. Idag kände jag mig inte riktigt i form. Inte lika mycket energi som vanligt. Det är kanske någon förkylning i systemet som inte bryter ut. I morgon är det spinning också, får se hur jag mår men jag har plockat fram det jag måste ha med mig.

I morse tog allt smink slut samtidigt. Jag har ju vetat om det ett tag att det är dags att köpa nytt men jag har inte haft möjlighet. Jag hittade lite grejer som jag fått med tidningar. Jag vet inte hur hälsosamma de är men det får gå ett tag. Känner mig blek och hålögd. När jag vaknade i morse hade jag stora blåa ringar under ögonen. Tur att inte sminket som täcker över är slut.

Nu måste jag gå och ta fram det jag ska ha på mig i morgon. Det är så tråkigt, jag är så oinspirerad. Helst skulle jag vilja ha mysbyxor på mig =)! Tror det finns mysbyxor på cubus eller bikbok som ser ut som kostymbyxor eller något sådant. Det borde man ha. Fuskbyxor =)!


Denna lilla busungen har vuxit som ogräs de senaste månaderna och ser nu ut som en liten pojke. Det är ingen bebis längre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar