fredag 4 mars 2011

Trött igen

Inatt sov jag gott, fast Gustaf väckte mig vid 03, haha, men jag kunde somna om! Fast dagen idag har ändå blivit knas. Vi skulle ju åka på utflykt till Mölndal. Problemet var att få in alla måltider och  Liams promenad. Först trodde jag att vi skulle kunna åka vid 10:30, men vi hamnade på 13:15, snacka om lång startsträcka! Men Liam fick sin långpromenad och alla hann äta lunch innan vi åkte. Billy satt i baksätet och pratade hela vägen till Mölndal. Vi hastade till Lindex, slängde i mysbyxor till Billy och en body. Sedan apoteket för en Näsfrida (hihi, vilket namn) och sedan till jobbet för att säga hej. Där var det som vanligt. Det var jätteroligt att träffa Charlotta igen. När vi druckit kaffe där och Billy charmat tanterna så ville Gustaf bli hämtad. Det var rätt mycket trafik men det gick bra.

Nu har jag precis varit ute med Liam och träningsvärken kommer krypandes... jag som trodde att jag skulle slippa, haha.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar