fredag 25 mars 2011

Heelg!

Å äntligen fredag. Jag vet inte varför men denna veckan har varit tuff. Jag har varit så trött och Billy har vaknat tidigt och varit lite kinkig. Inte velat sova och det är inte lätt att roa en bäbis i 4 timmar precis. Nu sover lilla prinsen i vagnen utanför. Han borde vakna snart, dags för mat. Sedan ska vi åka till Mölnlycke, gå till djuraffären och apoteket typ. Hämta Gustaf när han slutar jobbet. Jag har målat på mig ansiktet och flätat håret. Känner mig rätt fräsch typ, i alla fall lite. Igår hetsåt jag typ glass med hemmagjord chokladsås. Jag var så trött och Billy så sur och Gustaf skulle jobba sent. Det kändes så himla tungt. Men efter glassen och lite kaffe gick det lättare. Jag läste en så himla bra bok också. Flickan från 20-talet. Precis det jag behövde.Gick och lade mig i sängen vid 21 och läste ut den. Rätt bra jobbat, 400 sidor på 2½ dag. Läste jag fort förut så läser jag supersnabbt nu, så mkt som möjligt på så lite tid som möjligt typ.

Jag har mailat lite med en norsk kvinna på pinscherforumet som ägde Texas syster. Hon hade samma problem som Texas och där slutade det också med att hon blev avlivad. Vi pratade lite om Fiffi, deras mamma, ingen bra hund att avla på, hon blev såld till en tysk kennel vet jag. Ur G kullen vet jag 3 pinschrar som avlivats, alla problem med vakt och sådant. Riktigt tråkigt! En vacker dag vill jag kanske ha en pinscher igen men då ska föräldrahundarna vara fromma som lamm.

Jag har lite ont i halsen, kanske därför också som jag är så trött. Jag städade här i morse och var klar innan klockan var 08. Billy hängde med i sin matstol, han satt och tuggade på sina leksaker och slängde ner dem i golvet, rätt nöjd! Bara det händer något så tycker han att det är okay att titta på. Funderar på om jag ska gå ut och bära in honom nu så han vaknar. Vi ska ju på utflykt =)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar