torsdag 10 mars 2011

Fullkornspasta

Idag har det snöat som tusan här i Hindås. Jag tryckte vagnen ut på promenad. Det var skittungt. Allt för Liam! Det blev en tur på 40 minuter bara, en tur som brukar ta 20 min, jag vände kan man säga.

Nu kokar jag pasta, jag har svinlågt blodsocker och känner mig superirriterad. Helst av allt skulle jag vilja göra en smet chokladbollar och trycka i mig allting. Som om det skulle kännas bättre då? Nej, jag skulle bara bli ännu argare.

Idag har Billy varit tjurig han också. Men han sov middag i sin egen säng och det funkade superbra. Jag satte ihop hans hylla och lådorna också. Det blev fint. Nu är det bara lite på väggarna som saknas. Tur att jag beställde gardiner till honom innan han ens kommit ut annars hade det sett jättetomt ut!

Det är gympa ikväll. Jag ska nog gå, det är planen  men jag har ont i huvudet. Jag måste ut härifrån... ibland får jag bara panik av att sitta i huset. Detta är en sådan dag. Gustaf jobbar sent också vilket gör det ännu jobbigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar