torsdag 3 mars 2011

Medelpass

Hej!

O så lycklig jag är. Jag har varit och tränat. Det gick jättebra. Det var bara 2 övningar som jag inte kunde göra, då gjorde jag annat och löpningen då. Fast de sprang typ bara 2 varv så jag stod i ett hörn och gick med höga knän på stället. Styrkan gick också bra. Mkt cykling i luften för magen, plankan osv. Efteråt kom det fram en dam och frågade om vi var nya och visade var vi kunde skriva upp oss. Karin blev "påhoppad" av två tanter som gissade att vi var nya mammor. Liten by, alla har koll på alla! Nu har jag ätit två smörgåsar och druckit varm oboy till, haha, inte optimalt när man ska gå ner i vikt, men jag firade, känns som att jag lever igen, jag är inte "sjuk" längre.

Jag hade inte provat träningskläderna innan så det var allt tur att jag kom i dem =)!

Imorgon ska jag och Billy åka till Mölndal och köpa mysbyxor till honom. Svarta, tunna, mjuka. Han har bara ett par svarta och de är typ i tvätten jämt eftersom han spyr titt som tätt. Ska se om vi ska hälsa på jobbet lite också. Passa på att mata innan hemresan.

2 kommentarer:

  1. Vilken karaktär du har som redan tar tag i sånt här! Och modigt av dig, jag hatar att gå till nya ställen där jag känner mig bortkommen...

    SvaraRadera
  2. Jag hatar också att gå till nya ställen! Jag "tvingade" med en tjej från min mammagrupp. Vi kände oss väldigt hurtiga efteråt, det var helgött!

    SvaraRadera