onsdag 16 mars 2011

Mammalunch

Hej!

Idag anordnade jag veckans mammalunch, vegetarisk pastasås med fullkornspasta och glass med varma hallon till efterrätt. Dagen har gått i ett och nu är jag så himla trött. Började hacka grönsaker vid 11 i förmiddags och diskade de sista tallrikarna vid 16:30. Fullt ös medvetslös, men trevligt var det. Billy var suri suri vid maten, trött och hungrig så jag fick slänga i mig den. Han fick sina sprutor igår så han har varit lite tröttare än vanligt idag. Han sov i sin vagn utanför huset i nästan en halvtimme efter det att vi kom hem från promenaden, jag sprang som en jojo mellan diskhon och ytterdörren men han vaknade inte förrän jag bar in honom.

Billy väger nu 7,3 kg och är 65 cm lång. Vi pratade mat och gröt och bajs med BVC Harriet. Jag tycker att det är så himla svårt med detta. Hur mycket behöver han, vad vill han ha... Han väger i alla fall så mycket att jag har fått ont i ryggen av att kånka runt på honom, stora killen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar