tisdag 1 mars 2011

Chokladpudding x 2

Vilken dag. Det är jobbigt att vara ensam hemma. Dagen har gått i ett. Jag tror att det var långpromenaden i regn och 3 minusgrader som gjorde mig lite mör. Det var väldigt halt så jag spände mig i kroppen hela promenaden. Sedan skulle det lagas mat och så skulle Billy äta. Till råga på allt gick lysröret i badrummet sönder så jag fick byta bajsblöja i hallen, man måste ju liksom se vad man gör! Innan sista flaskan mat badade jag Billy. Det är lite krångligt nu när han är så stor, han vill sitta upp hela tiden. Inte helt lätt att komma åt under dubbelhakan. Han liksom sitter även om jag försöker lägga honom med min arm som stöd, hihi. Nu sover han. Har pluttat i nappen en gång, hoppas det inte blir mer. Jag ska försöka duscha och titta på cougar town innan jag hoppar i säng.

Imorgon är det promenad med mammagruppen på schemat. Jag har även mailat ut en fråga om någon av dem vill hänga med på gympa på torsdag. Hoppas någon vill, jag vill inte gå dit själv första gången, inte nu när jag varken får hoppa eller springa! Åh jag längtar tills jag får hoppa och springa. Tänk känslan första gången jag får springa så fort jag kan på en skogsväg...

Jag har inte riktigt koll på bildplaceringen ännu, men ovan syns i alla fall 3 generationer Olsson/Karlsson/Damberg.

Just det, jag har ätit chokladpudding två gånger idag. Gott men onyttigt. Jag ska skärpa mig nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar