torsdag 17 mars 2011

Smyghopp

Hej hopp!

Varit på gympa (med Pernilla, trevligt trevligt), det gick fint, fast jag var otroligt hemskt trött innan. Jag smyghoppade lite fastän jag inte får. Det kändes bra det lilla jag gjorde. Jag ska försöka hålla mig från att hoppa mer till april, bara små smyghopp, egentligen får jag ju inte hoppa förrän i slutet av maj men det är väl inget magiskt som händer då bara för att sjukgymnasten satte den gränsen.

Idag fick vi sällskap av Karin på långpromenaden. Det var väldigt trevligt, vi stötte på Lotten också, de var lite krassliga och ute och luftade sig lite. När jag var en stund hemifrån ringde jag Liv som kom upp till oss med Oscar och lilla Tilda, 4 veckor gammal idag. Tänk att Billy varit så liten och mindre. Helt galet, jag minns det inte! Vi käka matlådor och pratade, lekte med Oscar och Billy. De stannade i typ 4 timmar så efteråt var jag helt slut, haha, jag är för konstig. Lagade mat, lasagne när det gått och matade Billy med gröt. Han är helt fantastisk på att äta. Nästan en hel portion gröt och 100 ml ersättning, my god!

Imorgon kommer svärisarna och vi ska äta pizza, det var nog 2 veckor sedan sist. Mitt "mål" är att vi ska äta det mer sällan. Jag vill att det ska kännas så där speciellt för Billy när han växer upp som det var för mig. När man frågade mamma vad man skulle äta till middag och hon svarade: vi ska äta pizza och så blev man sådär galet glad och förväntansfull! Jag gillar inte ens pizza särskilt mycket men ibland ger jag med mig för att jag inte orkar laga mat och Gustaf älskar pizza...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar