lördag 31 mars 2012

Från tanke till handling

Det har flyttat in en liten kille hos oss. Han heter Terry och är ett teddymarsvin som kommer från Eragons omplacering på Hisingen. Jag har gått och funderat på en kompis till Mysan länge. Jag är med i eragons facebookgrupp och lade in ett inlägg där med mina funderingar. Vips, så fick jag veta att det fanns en kille som heter Terry som varit på omplaceringen ganska länge som vi kunde få låna. Idag hämtade vi honom. Han är så söt. Mysan sitter i sitt hus och tjurar men det ger sig nog snart. Tanken är att vi ska ha honom tills Mysan dör och då lämna tillbaka honom. Vi har ju länge sagt att vi är färdiga med svin och inte vill hamna i ekorrhjulet igen där en dör, en annan kommer, en dör en annan kommer... Det bara rullar på, de dör ju aldrig samtidigt!

Billy är förkyld och har smittat mig och Gustaf. Två gånger hann jag träna efter förra förkylningen. Det suger! Vi hostar och snorar hela högen. Gick långis med Liam förut och det var jobbigt. Orkade inte gå lika fort som jag brukar. Jag som trodde att jag skulle kunna träna imorgon... Blä...

Ta en titt på Terry, visst är han söt =)!

Är ni sugna på marsvin, köp inte i zooaffär! Det finns så många begagnade marsvin som väntar på hem. de ska leva två och två och aldrig ett marsvin med kanin.

www.eragons.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar