tisdag 13 mars 2012

Snurra

Billy snurrar och skrattar, springer från vägg till vägg och bankar i händerna där han stannar, fram och tillbaka springer han! Han äter helt själv och fejktrillar och fejkslår sig. Då ska man blåsa på hans lilla hand när han kommer fejkgråtandes... Han klättrar på allt och öppnar kylskåret när han är sugen på något. Då ligger tomaterna illa till. Fast hans favoritfrukt är äpple. Det kan han äta hur mycket som helst av!

Nu sover han den lilla plutten. Han har varit på dagis, jag blir än en gång påmind om hur slitigt det kommer att bli med allt. Från det att jag hämtar Billy vid 15 går det i ett fram tills han lägger sig vid 19. Nu har jag däckat i soffan. Jag är så trött!

Vi är förkylda hela högen. Äckelvarning!!!

När jag snyter mig riktigt hårt kan det komma ut genom mitt vänstra öga också!! Helt sjukt, har jag aldrig varit med om innan. Hehe...

Imorgon åker G på konferens. Jag ska arbeta hemma, tänk va gött, jag ska ta alla mina grejer och datorn och ligga under täcket i sängen och jobba =)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar