fredag 16 mars 2012

En liten shoppingtur

I förgår gjorde jag några fynd. En skjorta på Carlings för 99 kr, ibland lönar det sig att ha liten överkropp, jag klämde i mig i en xs och den sitter jättebra!

2 linnen på Åhlens för 99 kr. De är lite v-ringade med breda axelband och går lite längre ner än "vanliga" linnen. De fanns i färgerna, orange, svart, blått och rosa. Jag köpte ett blått och ett rosa.

3 barntröjor för 2 på Kappahl till Billy, hade jag väntat en dag till hade jag fått 25% på dem men det visste jag inte då. De har iaf fina tröjor. B växer så det knakar och skitar ner sig ganska mycket så tröjor går åt på löpande band.

VILA har byxor som passar oss "päronformade" individer. Även på Lindex egna märke, Lindex, har jeans som inte är "tantbyxor" som jag gillar. Fördelen är att de är billiga också. Jag gillar inte boot cut byxor, jag gillar lite mer stuprörsmodell, men jag skulle aldrig kunna klä mig i stuprör från till exempel Week day, där går gränsen för tait runt benen.

Mer då, jo, vill man glittra lite extra så har HM paljett toppar i olika färger för 149 kr. Jag köpte en i guld/beige, de var stora i storlekarna så jag köpte en XS och den satt precis som jag gillar det. Den blev inte för lång heller.

1 kommentar:

  1. Vad roligt att shoppa lite nytt!
    Hoppas allt är bra med dig?!
    Kram

    SvaraRadera