söndag 1 april 2012

Förkylda

Gud va förkylda vi är. Jag och Billy ska vara hemma imorgon. Hans ögon kletar lite och han hostar och näsan rinner men han har ingen feber och är pigg i övrigt. Jag hostar lungorna ur mig snart. Jag hann träna 2 gånger innan denna förkylningen kom. Ja,ja... Kommer inte bli fit till sommaren iaf...

Idag släpade vi oss ut på långpromenad. När vi kom hem dammsög jag hela huset medan grabbarna lekte i trädgården. När de kom in åt vi korvstroganoff. Matlåda, det är det smidigaste som finns. Vi handlar alltid för en hel vecka och lagar mat så att vi får matlådor. Billy åt inte så mycket och efter maten somnade han ganska fort i sin säng. Jag somnade också med Liam som en bulle vid magen, under två täcken. Så mysigt. Billy vaknade efter en timme och var ledsen så jag lade över honom till mig. Han somnade om och vi låg tätt intill varandra i en timme till. Billy sover ju bara i absoluta undantagsfall i vår säng så jag njöt av hans närvaro även om han snarkade lite =)! När vi vaknade till låg vi och myste, sparkade på täcket. Sedan frågade jag om vi skulle gå upp och snyta näsan, japp svarade han, hihi! Han är så rolig. Han förstår ju allt man säger!

Jag fick nöjet att åka och storhandla efter vår middagslur. Körde lite för fort eftersom det låg en stadsjeep efter mig och pressade. Nästa gång jag tittade i backspegeln låg där en polisbil! Jag blev så himla rädd!!! Jag körde ju för fort. Jag som nästan aldrig kör för fort. Jag tycker att man ska respektera de hastigheter som finns typ, och så är jag rädd för polisen! I alla fall så körde han om mig, trodde att de skulle blinka in mig men det gjorde de inte =)! De körde bara vidare, de körde också för fort juh... hmm... Kanske var för att det är söndag och klockan var 16:10, de kanske slutade halv och ville hem?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar