söndag 25 mars 2012

SPA

Vilken helg, igår var vi på Stenungsbadet. Vi badade i 3,5 timme, det var underbart. Fram till middagen som var kl 20:30 låg vi i sängen och tittade på tv och drack skumpa, det kändes ljuvligt syndigt. Till och med choklad och chips slank ner i sängen, hihi...

Vi var lite runda om fötterna när vi kom till middagen men vi delade en flaska vin ändå. Tänkte lite ekonomiskt, en flaska för 300 kr eller 2 dryckespaket för 200 spänn styck där det ingick ett glas vitt och ett rött. Vi åt skaldjursbakelse till förrätt och jag åt fisk till huvudrätt, Gustaf åt någon biff. Vi struntade i dessert.

Efter maten satte vi oss i pubdelen och tittade på folk. Det var ganska blandat, många i 45-60 årsåldern och endel yngre. Vi satt vid dansgolvet och det var rätt underhållande. När Gustaf var på toa var det en man som bjöd upp mig, stackarn, jag sade nej. Det var även en 60-åring som försökte stöta på mig när jag hade varit på rummet och hämtat några 20-lappar att spela bort på Black Jack, fast han kom på efter en kort stund att, ja just det, jag har ju en sambo! Så sjukt!

När vi kom hem idag var det bara att föröka komma in i spelet igen. Det ska handlas, planeras mat för veckan och så vidare... Vi var ute i 2 timmar, Billy var helnöjd, tills vi skulle gå in, jag fick bära honom uppför vår långa backe, vi tog en liten promenad och han ville inte alls gå åt rätt håll...

Jag har verkligen ätit onyttigt denna veckan, och förra också. Jag måste skärpa mig. Komma iväg till träningen också. Jag har liksom tappat motivationen. Det brukar inte hända mig. Jag är lite förvånad. Dags att ta tag i saker igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar