lördag 3 mars 2012

En mysig dag

Imorse hade jag sovmorgon. Jag sov som en stock mellan 22:30-09:45, förutom när B vaknade några gånger men han var lätt att somna om så det gjorde inget. Jag behövde verkligen sova. Var helt väck när jag vaknade. Vi hade bestämt att vi skulle åka till Allum idag. Hade till och med skrivit en lista!

Billy skulle ju äta och sova innan men han passade på att sova i över 2 timmar! Gustaf sov han också. Jag och Liam var ute och gick och lekte/aktiverade oss i trädgården. Trodde att B snart skulle vakna när vi kom in så jag gick inte och vilade. Men oj vad de sov!

Vid halv tre satte vi oss i bilen, tur att de har öppet länge! Billy fick nya vårskor, svarta med lite markerade sömmar. Han struttade omkring i dem inne när vi kom hem, så stolt! Han är så söt. Han har haft runt 38 graders feber hela dagen men han är inte påverkad, glad pigg som han brukar vara. Jag köpte ny mascara på Make Up Store. Jag använder inte mycket smink men det jag har ska vara bra tycker jag.


Bilderna ovan är från förra helgen. Billy som äter banan i bilen och Billy och kusin Ville i bade. De hade jätteroligt ihop.

1 kommentar:

  1. Kul att du fortfarande är igång! Jag ska också börja igen nu, tänkte jag. Har läst en del hos dig sporadiskt men har inte varit på it så mycket på sistone. Billy ser ju ut att frodas fint, han är skitgullig!

    SvaraRadera