lördag 10 mars 2012

Melodifestivalen

Vad är bra? Torsten Flink och Loreen. De andra suger över lag men mest Eric Saade, Molly och Ranelid. Jag vet att inte Saade är med men usch, jag tål honom inte och sedan att hans ex Molly sitter och grinar på scenen i en låt som verkar handla om deras uppbrott? Blä... Tur att vi inte följt detta i år. Vi sitter mest och slötittar, spelar wordfeud och pustar ut efter dagen. 

Jag skulle ha sovmorgon i morse men vad händer? Grannen nedanför drar igång motorsågen vid 07:30 och håller på till kl 10. Jag gav upp vid 09:30...

Vi var i Alingsås idag. Hälsade på Tomas och Sussi, de är så snälla och söta. Billy spelade på deras piano och hade skitkul. Han vände sig om för att få applåder =)! Sötis! Han har ätit lite bättre idag men han nu fastställer vi att det handlar om trots de där utbrotten vid maten. När han inte är sur så är han väldigt söt och rolig. 

Jag har meddelat att jag inte vill bli gympaledare just nu. Jag orkar inte, det är för mycket att ro runt allting som det är just nu. Jag vet att jag kommer bli stressad av att ha över mig att göra ett gympa pass och skriva på ett kontrakt på ett år så jag var duktig och sade nej innan det gått för långt. Om ett år kanske jag känner mig mer redo. Jag hoppas det för jag tycker att det är roligt. 

Nu ska jag återgå till min öl, den börjar bli avslagen, jag gillar svärfars ölsort bättre än Gustafs. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar