måndag 26 mars 2012

Sommartid

Först var jag sur på sommartiden. Jag var så trött när jag gick upp vid 06. Men nu är jag pigg? Samma sak hela eftermiddagen. Jag blev inte sådär dödstrött som jag brukar bli. Inte ens när Billy tjurade och skrek för att inte maten var färdig i exakt samma sekund som han blev hungrig. Han vill ju vara ute så länge när vi gått med Liam, idag kom vi inte in förrän 16:30. Jag hämtar honom vid 15:00 på dagis och idag gick vi ca 45 minuter med Liam. Det är skönt att vara ute. Det är lätt att säga vad Billy gillar mest: Vara ute, Liam och att bada. Idag busade vi jättemycket när han badade, vi hade så himla roligt.

När B somnat var Gustaf ute och sprang med Liam. Jag gjorde mitt styrkepass i "källaren", jag ska köra det varje dag då jag inte tränar, så att min kropp håller för alla promenader med barnvagn. Jag har haft så ont men idag har jag inte känt någonting och jag gjorde passet igår också.

Jag ska även ha en sockerfri månad (eller mer), jag har råkat gå upp 1 kg. Mina byxor är taita på låren ;)! Jag måste verkligen legat i med tanke på att jag går så himla mycket. Men utan hårdare träning och mycket godsaker så går man upp i vikt. Kanske har att göra med att jag fyller 30 snart, hehe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar