onsdag 18 januari 2012

Träning

Woups, jag har blivit en sådan person som människor på facebook stör sig på. Jag är glad och lycklig över att vara hemma med Billy en månad. Jag tränar nästan varje kväll, går långa promenader varje dag och har det allmänt gött. Det kan sticka lite i vissa personers ögon. Men, men, det struntar ju jag i ;)!

Ikväll gjorde jag låt 5,6 och 7. Två styrkelåtar och en koordinationslåt. Jag visade Gustaf lite och han ifrågasatte om "gubbarna" skulle klara av det. "Du måste vara snäll mot gubbarna" sade han. Det får de allt se till att klara, så svårt var det inte faktiskt. Jag hoppas att passet kommer att bli bra. Det känns så. Jag är fortfarande inte helt nöjd med låt nummer 2 så den behöver jag fundera lite mer på.

Det är så roligt. Jag trodde inte att jag skulle tycka det, men när jag väl kom igång så kan jag säga att det är det roligaste jag pysslat med på länge. Min nya lilla hobby. Jag började vid klockan 20:00 och helt plötsligt var klockan 21:30. Jag stretchade och varvade ner. Jag är fortfarande uppe i varv. Tittar på tv4 fakta och försöker lugna ner mig innan sängdags. Det går sådär. Längtar till imorgon då jag kan fortsätta!


1 kommentar:

  1. Strunta i vad alla andra tycker och njut. Själv bombaderar jag facebook med corgisar och det stör sig säkert många på,men det struntar jag i för dom gör mig lycklig!!!

    SvaraRadera