måndag 16 januari 2012

Dead like me

Ny serie, Dead like me. Jag gillar den. Får se om det blir ett avsnitt senare i kväll.

I dag har vi haft fullt upp. Vi har varit på öppna förskolan. Billy tyckte det var roligt men vägrade vara med på sångstunden. Vi lekte med annat under tiden. Han är lite försiktig med andra barn men det kommer väl ändras när han börjar på dagis.

Igår var jag på gympa. En av ledarna skulle provköra sitt pass. När jag kom hem fortsatte jag och började med mitt egna. Jag gjorde 3 låtar. Alltså rörelser till de tre låtarna som jag bestämt. Det blev bra tror jag. Hittade även en bra låt till "uppmjukningsdelen". Ska se om jag kan fixa rörelser till den ikväll. Om jag orkar. Jag tränade i 2,5 timme igår, gick långpromenad och tja, jag är lite seg i kroppen idag. Särskilt i höfterna.

Imorgon kommer min kollega Atefeh hit. Det blir roligt. Jag ska baka kladdkaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar