fredag 20 januari 2012

Fredag

Hej!
Nu har jag och Billy precis vaknat från sovstunden. Billy är lite förkyld idag och jag har ont i huvudet och känner mig inte helt 100 heller. Vi var ute och gick långpromenad med grannen F och lilla A. Vi var ute i 1,5 timme. Det var precis lagom kallt ute. Skönt att gå en stund även om vi inte var inne förrän 11 och det var dags att gå igen vid 13 för att alla rutiner skulle stämma. Vi brukar låta Billy somna i vagnen efter lunch och då passar vi även på att låta Liam komma ut på en liten kissrunda. Fram och tillbaka till stallet brukar vi gå. Titta på hästarna, det gillar Billy.

Igår hade jag tänkt träna på mitt pass men jag var så fruktansvärt trött. Istället tvingade jag Gustaf att se på 3 avsnitt Parenthood med mig, hihi... stackaren. Han pep ur sig att han tyckte det var lite mycket med tre avsnitt efteråt. Billy sov gott hela natten men han skrek till några gånger så att jag vaknade. Det blev lite ryckigt så det var skönt att han tog lite sovmorgon imorse.

Ikväll ska vi väl titta på På Spåret. Mitt hatprogram, jag tycker inte alls om att se på det men jag gör det för Gustafs skull. Ibland är det lite mysigt också men jag kan nästan inga av frågorna.

Jag måste bli bättre på att ta bilder och lägga upp här. Jag tycker det är så tråkigt att leta upp kabeln varje gång och då blir det inte av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar