söndag 29 januari 2012

Onyttig helg

Eller onyttig vecka. Jag har inte tränat alls, bara varit trött, ont i huvudet och hasen. Jag har belönat mig med snus (I know, så gick det med att sluta just nu) och typ kakor/chips. Min mamma var här i helgen och då lyxade vi till det lite extra också. Jag får väl säga att jag har haft en semestervecka, semester från träning och nyttigt levande. Imorgon kör en ny vecka med nya tag igång.

Igår var vi på Ikea och köpte ett litet bord och två stolar till Billy. Han älskar det. Klättrar upp på sin lilla stol, bläddrar i en bok, kastar ner lite leksaker, sedan glider han av stolen och skjuter in den, precis som man ska. Han är ju så bestämd med hur det ska vara och stolar ska vara inskjutna under bordet. Sötis. Det var mormor som gav honom bordet och stolarna, det var snällt av mormor annars hade vi nog inte fått tummen ur och åkt och köpt det riktigt ännu.

Idag hade vi besök av lilla O 2,5 månad, M och E. Det var väldigt trevligt. Billy klappade lilla O så försiktigt och pekade på hans mage och näsa. Jätteduktig var han. Egentligen skulle jag gått och tränat ikväll men när de åkt hem och vi gjort mat så fanns det ingen energi kvar. Jag gick kvällsrundan med Liam och sedan tittade vi på serier istället. Får bli träning på tisdag. Jag vill träna men den där konstiga förkylningen känns fortfarande. Jag brukar aldrig äta värktabletter men nu på 9 dagar har jag dragit i mig en karta helt själv... hmm... inte bra.

Billy odlar ut tänder och verkar må lite konstigt han också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar