onsdag 4 januari 2012

Besök på förskolan

Vilken dag! När Billy vaknade i morse vid 6 kunde jag inte gå upp. Jag kände mig risig. Gustaf fick gå upp och jag somnade om tätt intill Liam. Gick upp vid 08:45 i stället och mådde mycket bättre. Gustaf var iväg och lämnade bilen på service då. Farmor och farfar passade Billy. Han hade inte sovit alls. Gustaf kom till frukost och efter det var det bara att hasta ut med Liam, klä Billy och oss själva och gå iväg till förskolan.

Vi skulle ju hälsa på idag. Det var inga barn på Billys avdelning idag och de hade slagit ihop alla avdelningar och de var på väg ut när vi kom. Billy fick alltså inte leka med några barn men han gick omkring inne på förskolan och stängde dörrar och grejade. Han brydde sig inte alls om oss. Bra det! Lite tråkigt att han inte fick leka med andra barn...

När vi kom hem gav vi Billy mat och lade honom ute i vagnen. Därefter började vi städa ut julen. Granen släppte hundra tusen barr minst på sin väg ut. Helt sjukt va mycket det var. Gustaf fick ett barr i ögat när han tog bort ljusen. Det var läskigt, han sprang iväg och skrek... Jag fick springa efter och hjälpa honom ut med det. Kunde ju ha gått illa.

Jada, jada, bla, bla... Vad jag ville få ut var att jag gått 3 promenader idag och det har blåst storm. Haha.... Å så har jag inte snusat. Jag har ätit mat i stället. Får se hur det går. Jag testade ett nikotintuggummi. Fy tusan va äckligt. Det smakade ingeting, sedan blev det jättestarkt och sedan mådde jag illa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar