onsdag 18 januari 2012

Mys

Vilken mysig dag vi har haft. Billy vaknade vid 7 när Gustafs mobillarm gick igång. Vi gick upp och gjorde frukost, lekte och gick långpromenad med Liam. När vi kom hem packade vi in oss i bilen och körde till öppna förskolan. Billy tycker att det är så roligt där. Jag fick övertala honom att vara med på sångstunden och han stannade hela tiden. Efteråt tog vi lite mellis. Jag hade med smörgås till Billy. Själv köpte jag en fralla och en kopp kaffe. Jag borde inte tagit fralla men när de finns där och är ganska billiga så kan jag inte låta bli. Jag var rätt hungrig efter promenaden med Liam också.

Efter vi fikat så lekte Billy i dockhörnan. Han fick tag på en dockvagn som han släpade in och ut genom dörren till dockhörnan. Där finns en liten tröskel som han kämpade med och så skulle han ju stänga dörren mellan varje gång. Han höll på där i 40 minuter. När vi skulle gå gallskrek han, hehe... men det gick snabbt över.

När vi kom hem var det lunch, promenad och sovdags. Billy sov i 1,5 timme. Jag sov också, så skönt. Fast Liam låg längs med min mage med bakdelen mot mig och fes. Usch va det luktade illa, hihi.

När B vaknat så tittade vi på Teletubbies, han är så ledsen när han vaknar så han behöver sitta stilla lite och titta. Sedan lekte vi. Vi lekte så länge att vi glömde bort att börja laga mat, woups.

Nu sover den lilla prinsen och jag ska börja träna. Får se hur länge det blir idag. Tiden går så otroligt fort när jag väl sätter igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar