tisdag 3 januari 2012

Sjuk?

I morse vaknade jag av att Billy skrek vid halv sex. Han hade tydligen varit vaken i natt också. Jag kände redan då att jag hade lite ont i halsen. Trött var jag också. Jag somnar fortfarande inte i tid, riktigt irriterande. När jag kom till jobbet sörplade jag i mig en kopp kaffe och en tallrik fil. Mådde fortfarande inte så bra. Tog en snus, inte bättre. Sedan mådde jag bara sämre ju längre dagen gick.

Jag mailade chefen på arbetsplatsen där jag sökt jobb och varit på intervju. Jag fick inte tjänsten men det hade jag redan listat ut. Det var många faktorer som gick mig emot. Men, men jag sörjer inte för det. Jag trivs bra där jag är och jag har underbara arbetskamrater.

Vid 15:30 kom Gustaf och hämtade mig. Vi åkte och handlade på Maxi. Storhandlade, för 1000 kr! Shit! Men mkt mat blev det. Farmor och farfar var här hemma och passade Billy. Kom hem och lagade kvällsmat. Efteråt åkte Gustaf och klippte sig, jepp, ska man vara fastighetschef på måndag kan man inte vara fluffhårig ;)!

I morgon ska jag sluta snusa. Blir spännande. Jag slutade senast när jag blev gravid men började tyvärr igen när jag slutade amma för att jag mådde så dåligt. Jag behövde något för att känna mig som förut. Dumt, JA! Det ångrar jag men det får jag ta nu istället.

Idag har jag inte ätit smågodis på ett år, jag fortsätter med det. Saknar inte godiset alls. Jag luktar på Gustafs godis ibland men det räcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar