lördag 21 januari 2012

SJUK?

Jaha, konstaterar att kroppen är emot mig idag. Jag mådde dåligt igår kväll också, fick gå och lägga mig tidigt med vetesäcken och paddan (ipaden). Billy mår inte heller bra så jag var uppe mellan 01:30-03:00 och en sväng runt 05. Phu! Det var jobbigt. Men vi har regeln att den som har sovmorgon får ta natten. Hade jag mått riktigt dåligt hade jag ju väckt Gustaf men det var okay. Jag var ändå halvt vaken när han vaknade första gången. Inte för att jag hade lust att vara uppe i 1,5 timme men då var jag ju vaken...

Idag har det snöat hela dagen, mellan 1,5-2 dm snö har det kommit. Vi hade tänkt åka till Allum men när vi satt oss i bilen och kört en bit fick vi ge oss. Vi åkte till Landvetter och storhandlade istället. Vi brukar handla all mat för en vecka framåt på söndagar men körde det idag eftersom vi ändå ville ut. Så nu kan vi bli insnöade och bara åka pulka imorgon om det är så det blir.

Nu ska jag strax gå och lägga mig igen. Jag har ont i huvudet, ont i halsen och kroppen värker. Jag har inte varit sjuk på över ett år så det är väl okay. Bara jag är frisk tills på måndag. Då börjar vi ju skola in Billy på dagis. Det går inte att vi är sjuka. Då går hela planen åt skogen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar