söndag 22 april 2012

Fest i dagarna 3

Nu har min mamma och pappa precis åkt hem. De kom i fredags med presenter till både mig och Billy. Nu kan jag snart köpa en ny cykel =), jag längtar! Förutom bidrag till cykeln fick jag två par fina örhängen. Måste använda så min hål i öronen inte växer igen. De var på god väg faktiskt.

Ub och T kom igår också så det var har varit fullt hus här. Nu har vi hjälpts åt att skura golvet på altanen och Billy sover. Han var skittrött. Han har en kindtand på väg ut så han vill inte riktigt äta. Får se hur det slutar.

Imorgon åker jag på konferens med jobbet. Får väl se hur det blir. Vet inte ens om man får eget rum eller hur de tänkt. Hoppas att jag inte får ett rum bredvid någon som snarkar genom väggen bara, då blir jag galen. Hatar snarkningar, jag stör ihjäl mig och kan inte sova.


1 kommentar:

  1. Jag fick också en ny cykel när jag fyllde år. Jag valde en sådan här http://www.crescent.se/stadscyklar/cyklar/?singleUid=472
    och jag är verkligen helnöjd! Vad härligt det är att cykla nu när vårsolen börjat skina.

    SvaraRadera