torsdag 12 april 2012

Huvudvärken från helvetet

Den kom i måndags natt. Huvudvärken från helvetet. Jag har så fruktansvärt ont i huvudet. Jag kan inte göra någonting. Det gör så ont. Jag funderar på om det är bihålorna men det känns inte i dem. När jag hostar så tror jag att huvudet ska sprängas, annars gör det bara ont. Jag har aldrig haft så här ont i huvudet förut. Börjar ju undra om det är något riktigt fel. Jag har försökt stretcha nacken och käkarna om det är någon sorts spänningshuvudvärk. Den försvinner inte med värktabletter heller... Vet inte vad jag ska göra. Jag gick till jobbet igår men det skulle jag inte gjort så idag är jag hemma. Tack gode gud för att Billy är frisk och kan vara på dagis. Det skulle inte gå annars. Gustaf är borta idag och imorgon, över natten. Jag får bara stålsätta mig när jag hämtar B. Försöka överleva tills läggdags. Det är i stunder som denna som man önskar att man bodde närmare sin familj. Vi har absolut ingen som kan hjälpa till här i närheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar