söndag 8 april 2012

Lite feber på det!

Men hej! Då sitter jag här med feber. Gustaf är fortfarande dålig och Billy är pigg. När ska vi bli friska?

Igår var vi på påskkalas. Jag kände mig lite dålig redan på morgonen men jag ignorerade det. Jag brukar inte få feber. Jag har väldigt låg temperatur (36) i vanliga fall så jag brukar inte hinna upp över 38 grader. Men det gjorde jag nu, det känns i hela min kropp. I alla fall kalaset =)! Det var hos våra söta grannar. Jättefin middag med efterrätt. Ganska mkt vin eftersom Alex alltid fyller på mitt glas och jag hinner inte säga nej tack eller räkna hur mkt jag har fått i mig. Ja,ja... det är inte ofta som man festar nu för tiden... Det var lite annat folk där också så det var hur trevligt som helst. Billy fick sova i lilla A:s resesäng och där somnade han så gott och så bar vi över honom till oss när G gick hem. Han mådde inte så bra och var trött så han gick en timme innan mig.

Nu ska jag gå och värma min vetesäck och krypa ner under 2 duntäcken. Förhoppningsvis mår jag bra imorgon.

1 kommentar:

  1. Hoppas att ni vaknar idag och är friska allihopa.

    Kram

    SvaraRadera