fredag 13 april 2012

Bättre

Mitt huvud känns bättre. Jag känner mig trött och matt men jag känner bara huvudvärken som en spänning i bakhuvudet. Jag hoppas att den försvinner helt och aldrig kommer tillbaka. Jag fick en stark migräntablett av min granne igår och det var den som gjorde susen. Idag käkar jag Alvedon. Hoppas det räcker.

Vi ska åka till Karlstad när G kommer från jobbet. Hoppas det går bra. Jag tror inte mitt huvud orkar med en helvetesresa... Det kommer ju vara mkt bilar en fredag men förhoppningsvis åkte folk långresor förra helgen.

Igår innan jag skulle gå och lägga mig värmde jag vetesäcken i micron som vanligt. När den var färdig så luktade det väldigt bränt. Den hade börjat glöda. Helt sjukt. Micron var svart i hela taket. Säcken åkte i vasken med kallvatten rinnande över sig och jag fick börja vädra innan brandlarmet gick igång. Då skulle ju B vakna. Det gick bra men micron har gjort sitt. Lika bra det för den var kass. Nu måste vi köpa en ny för jag bar ut den gamla i garaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar