söndag 22 april 2012

Cykel =)!

Nu har vi köpt en cykel till mig, en Peak, blå och svart. Jag älskar den, den har tyvärr ingen fotbroms men jag cyklade många mil på min mountainbike utan fotbroms under 5 år så det ska nog gå bra. Tyvärr har det ösregnat hela eftermiddagen och kvällen så jag har inte testcyklat den ännu. Jag och Liam var däremot ute och sprang. Liam tyckte det var pest och pina i början, han hatar att bli blöt. På slutet var han däremot taggad, fast det kanske var för att han visste att vi var på väg hem.

Testade mina smalbyxor och kom i dem, gött, de får jag ha på mig imorgon då. Jag köpte dem precis innan jag blev gravid och kunde inte ha dem så länge så de är inte så slitna som mina andra svarta byxor som jag typ alltid har på mig. Svärmor säger att jag har blivit så smal, det känns ju bra att höra. Men jag håller inte riktigt med. Med kläder på ser det ju alltid bättre ut ;)!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar