tisdag 8 februari 2011

Sjukstuga

Hej!

Igår var det sjukstuga hemma hos Dambergarna. Gustaf är sjuk. Han sova hela dagen. Jag tog hand om hund och barn och man. Det var laga mat, mata, gå ut, ge mat, laga mat, äta gå ut. Jag var rätt trött på kvällen. Då fick vi ett tråkigt samtal. Mer om det på hundbloggen. Kortfattat. Texas hade bitit sin nya matte och vi fick hämta hem honom.

Nu sover lillgubben. Jag passade på att vila lite på soffan med Liam. Gustaf är och hämtar medicin, han har bihåleinflammation. Jag passade även på att beställa något gott till kaffet, hehe. jag ska ju inte äta sådant men jag har varit så himla sugen nu i några dagar.

Billy har börjat försöka vända sig från rygg till mage, han lägger sig på sidan och så tar han i och så händer det inte så mycket mer förutom att han blir skitsur för att det inte går. Snart så! Han har börjat skratta lite också tror jag. Jag gjorde små fisljud mot hans lilla hals förut och det lät som om han skrattade, kul tyckte han att det var i alla fall.

Nu ska vi värma matlådorna och sedan ska jag gå ut med hundarna i det fina vädret. Hoppas denna dagen går fortare än den igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar