onsdag 23 februari 2011

Bajsdag

Hej!

Igår var det mammagruppsdejt. Vi var hemma hos Pernilla och fick jättegod soppa (med både russin och aprikoser i, som jag trodde att jag hatade, jag brukar inte gilla soppa heller!!). Till efterrätt blev det chokladtårta. Herregud va gott det var. Billy är äldst av de andra bäbisarna. En hel månad eller mer i vissa fall. De växer så snabbt, tänk att Billy var så liten för några veckor sedan. Nu är han stor och tjock haha... Pernilla bor på andra sidan av Hindås så jag fick snällt knata dit, knata hem, hämta Liam och knata ut på promenad. Det är den enda nackdelen med att gå iväg hemifrån mitt på dagen. Det slutar med att jag går och går och går...

Idag måste Billy bajsa, det kommer bli bajsfest, det var 2 dagar sedan sist, han brukar bajsa varannan dag annars men igår hoppade han över det... shit!

Imorgon åker vi till Karlskrona, jag vaknade 05:30 i morse och började tänka på vad vi måste ha med oss. Jag fick i alla fall mamma att köpa blöjor så vi slipper dra med det.

Jag drömde att det hade flyttat in en rottweilervalp hos oss inatt. Den bara var här och jag klappade den lite. Sedan fick jag lite panik för jag vill ju inte ha 2 hundar igen. Liam är snäll och go, det räcker. När Billy sover på eftermiddagen brukar han och jag lägga oss på soffan och mysa, eller så ligger han i mitt knä. Igår kväll låg han på min arm med huvudet under min haka och sov.

Sista hoppet (jag skriver väldigt ryckigt har jag märkt)! Jag fick på mig ett par byxor till som jag inte kunde ha förut. Okay, de sitter tait men jag kan andas och sitta i dem! Gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar