måndag 23 juli 2012

Inte så bra

Sitter här i soffan. Jag har inte tränat på 2 veckor men däremot ätit säkert 3 påsar chips, minst. Usch va ful, fet och otäck jag känner mig. Jag får sluta upp. Jag kanske är lite för bekväm i att ha semester. Vädret gör det inte lättare. Mulet, regn, blåst och kallt. Lite sol och lite träning så måste ju humöret komma tillbaka.

Billy råkade skalla mig när jag nattade honom. Fy tusan va ont det gjorde. Min högra ansiktshalva domnade bort. Läskigt. Hade han träffat längre ner på näsan hade den gått av. Billy kände ingenting men blev lite ledsen när han märkte att jag fick ont. Stackaren. Han är faktiskt väldigt omtänksam.

Nu ska jag hoppa ner i sängen och läsa en stund. Hoppas jag somnade fortare idag. Igår somnade jag inte förrän vid 01. Hade typ precis lyckats somna när Billy vaknade till och sedan var det kört. Det stormade och lät väldigt mycket utanför och Gustaf snarkade! Vaknade flera gånger under natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar