tisdag 10 juli 2012

Tomt

Nu har Billy åkt iväg med farmor och farfar. Gustad är och köper lite extra målargerjer. Jag blev djuransvarig och gick ut med Liam. Vi var ute och sprang i morse och det är jag glad för nu. Det ösregnar ute. Jag har även hunnit dricka kaffe och byta om till andra kläder. Skitsnyggt, NOT!

Vi har lagt ut täckpapper på hela golvet och jag har täckt dörren. Det tog typ en timme, väldigt långtråkigt.

Jag saknar Billy. Det känns konstigt att sitta i soffan och typ bara vänta på Gustaf. Inget barn som vill se på film eller leka eller sitta i knät =(! Inga måltider som ska lagas heller direkt. Jag har planerat in lättlagade middagar dessa dagarna.



På översta bilden visar Liam hur tråkigt det är att måla. På den mittersta bilden är vi på stranden och badar, Billy är skitlik mig på den bilden. På den nedersta busar Billy, han skriker MAMMA jättehögt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar