söndag 15 juli 2012

Hämtat hem lillfisen

Nu är vi hemma igen. I fredags åkte vi till Karlstad när vi gjort i ordning det sista här hemma. Ju närmare vi kom desto mer längtade jag efter Billy. De var ute när vi kom och han sprang in i mina armar och kramade mig hårt. Mina fina lilla pojke. Han har haft det toppen hos farmor och farfar. Varit jättesnäll och inte krånglat alls. Han var lite sur på oss för att vi "övergett" honom men det har han kommit över nu. 

På vägen hem igen stannade vi och köpte en liten tv till köket. Så att B kan titta på DVD när jag lagar mat eller what ever. Annars måste vi gå ner med honom till tv:n när han blir sugen på att titta lite och det passar ju inte alltid. Han får titta en stund på eftermiddagen när han är trött och innan han ska sova för att varva ner. 

Han brydde sig inte om att vi målat om särskilt mycket. Han klappade tapeten och sade hej då blomman nät han skulle lägga sig. Han såg det iaf ;)!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar