fredag 20 juli 2012

Mysigt!

Idag har vi haft en mysdag. Vi har varit ute väldigt mycket, plockat blåbär, gungat i lekparken och gått med Liam. Gustaf jobbade sin sista dag idag och nu har vi 3 veckors semester till att se fram mot. Tiden går dessvärre lika fort nu som den gjorde innan. Jag vill aldrig mer jobba ;)! Gustaf sade, men se till att trycka ut en unge till då. Ha,ha... tillåt mig att skratta. Det kommer inte att hända. Inte nu. Om det händer så ska det planeras i detalj så att ungen kommer på våren. Jag kommer aldrig, aldrig att föda barn på hösten igen och harva omkring i Hindås backar med ett spädbarn, en hund och ett barn till mit i vintern med över 1 meter snö. Jag skulle dö av ansträngningen. Jag har redan nu, efter en vecka och X antal promenader i benen ont i hälarna. Inte nog med det så råkade jag sätta ner mitt knä på något konstigt sätt i marken så att det gör ont i det om jag böjer det fel.

I morgon ska vi på dop. Det blir trevligt. Farmor och farfar är också bjudna så vi får lite hjälp med att hålla koll på Billy. Han är helt galet vild. Han pratar så himla mycket. Ibland förstår man inte allt han säger för han vill prata så mycket men alla ord blir bara en sörja. Då får man se vad han håller på med just då och gissa. Oftast blir det rätt och förstår man inte blir han sur.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar