torsdag 3 november 2011

Nya kängor OCH träningsskor

Ja, där läste ni rätt. Två par nya skor. Båda två nödvändiga på sitt sätt. Jag har fått väldigt ostabila? fotleder efter graviditeten. Jag köpte ju nya låga träningsskor men som sagt, det gjorde bara ont. I måndags gick jag till Team Sportia i Mölndal och köpte nya träningskor med hög kant, mycket bättre, och igår köpte jag ett par svarta snörkängor på Din Sko - Ja Gustaf, du får också köpa dig något fint ;)!!!

Nu har jag precis kommit hem från träningen, jag känner mig så stark och konditionen är bra. Det känns jätte roligt. Det händer inte så mycket med vikten nu. Muskler väger mer än fett och tja, jag gillar att ta en smörgås efter träningen med ett glas oboy, det har jag alltid gjort... Jag har ingen brådska. Kanske får ett ryck snart, vem vet, jag slutade ju dricka läsk och det där efter ett infall och så körde jag bara på. En sak i taget.

I helgen åker vi till Malmö för att hälsa på Oncle Jones och moster Anna. Vi åker på lördag och stannar över natten till söndag. Billy har sovit lite oroligt så vi orkar inte vara iväg två nätter om det krånglar.


Frågar man Billy hur stark han är så spänner han hela kroppen och gör denna minen, han är såå söt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar