tisdag 15 november 2011

Japp

Idag har jag varit helt vidrigt trött. Som vanligt känns det som. Vi fick våra nya jobbtelefoner idag på jobbet, iphone 4 =), lyxigt det. Satt och pillade med den ett tag och sedan åkte jag och Charlotta ut på lite avlopp. Det var skönt att komma ut lite. Vi hittade en mkt skum provtagningsbrunn....

Kom hem från jobbet i risigt skick. Hade kunnat gå och lägga mig samtidigt som Billy men jag tvingade mig iväg på gympa. Halkade vid bilen, fick skrapa rutorna utan vantar... ett under att jag inte gav upp och gick in igen. Träningen var iaf bra. Jag älskar styrka. Jag är så stark igen, iaf i magen, jätteroligt!

Nu måste jag gå och lägga mig. Är såå trött. Billy är inne i en jag vill inte gå och lägga mig period. Ett himla skrik och gnäll. Hoppas det går över snart! Annars är han supergoo. Han skulle äta middag helt själv. När vi matade honom spottade han ut maten. Så... han fick äta på sitt sätt. Värmde lite äpple med kanel till honom som efterrätt. Han får ju inte i sig lika mkt mat själv som om vi matar honom så jag ville få i honom lite extra. Varma äpplen är väldigt enkelt och väldigt gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar