torsdag 17 november 2011

Nya läsare?

Det verkar ha kommit lite nya läsare hit. Spännande och lite läskigt. Det började komma kommentarer på min gamla blogg och nu har antalet läsare här fördubblats på några dagar. Välkomna får jag väl säga.

Igår var jag på intervju, det är hemligt, så jag säger inte mer om det. Men det kändes bra, vi får väl se hur det går. Var helt slut när jag kom hem. Körde dit i en bil utan spolarvätska och låg och körde om 4 långtradare på rad, jag såg ingenting. Riktigt läskigt. Åkte och fyllde på efteråt så klart. Åkte direkt och handlade tre stora kassar mat på Ica och fick så klart avstämning, bara att packa upp allting igen... hade missat en vitlök men eftersom jag är jag slog killen i kassan in den manuellt så jag slapp krångel för en sådan liten sak. Jag brukar ALDRIG glömma något.

I natt sov Billy hela natten och sovmorgon tog han också, till halv nio! Så orättvist att jag fick gå upp kl sex då... Jag var så trött idag på jobbet. Satt och skrev en massa beslut och skrev rent anteckningar från kurser. Jag och Malin ska åka på seminarium i Uppsala i december så vi anmälde oss till det också. Blir roligt det.


Så här såg jag ut i lördags på bröllopsfesten! Det är roligt att känna sig fin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar