onsdag 23 november 2011

Nyklippt

Vad hände denna veckan? Jo, det ska jag berätta. Det blev ingen träning igår för Pelle och Karin var här med lilla Emmy och ville äta pizza. Jag var tveksam in i det sista eftersom jag var inställd på träning men Karin lovade att följa med i morgon och på söndag så då hade jag inte hjärta att säga nej. Så, pizza blev det.

Billy var i sitt esse, han sprang omkring och röjde. Busade och lekte titt tut, han var skit söt. Han var så uppe i varv att han inte somnade förrän 20:20, phu!

Idag fick jag hjärnsläpp och åt smörgås med sojabullar på till lunch, min kollega Charlotta sådde idén i mitt huvud och eftersom vi var i affären och jag var hungrig så gick det som det gick. Blä..

Jag gick tidigare från jobbet och åkte till min söta frisör Anna. Jag klippte upp håret ganska mycket. Köpte ny toning och en scarfs, jättesnygg! Eftersom jag hade en timme på mig innan bussen gick hem så åkte jag spårvagn in till "stan". Jag gick på Weekday och Zara, köpte en vit skjorta som jag spanat in. Den kommer bli jättebra. Provade ett par byxor som satt som skit.

När jag kom hem väntade lilla familjen och Per på mig. Vi har besök från Karlstad tills på fredag, väldigt trevligt. Billy var inte alls blyg för honom. Det är roligt med besök, tiden går lite fortare. Innan vi visste ordet av var Billy badad och nattad. Nu bastar killarna och jag tittar på bonde söker fru. De hade köpt chips också så jag tog mig en liten skål. Ska man synda ska man göra det ordentligt. Fy faan va äcklig jag känner mig. Ingen träning, pizza, smörgås OCH chips...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar