lördag 19 november 2011

Slapp helg

Igår kväll tittade vi på två avsnitt True Blood, säsong 4, bara ett avsnitt kvar. Resultatet av det var att jag sov så himla ryckigt i natt. Drömde helt psykiska drömmar och vaknade varannan timme. Kan säga att jag var rätt mör i morse och då sov Billy ändå till 07:30, tack mitt barn!

Vid 9 klädde vi på oss och gick långpromenad med Liam. Hörde någon råma i skogen, det var ingen häst i alla fall och när vi korsade vägen in i skogen lät det som om ngn frustade. Blev lite nervös där ett tag. Började fundera på hur vi skulle göra om vi blev jagade av en älg!

När vi kom hem väckte vi pappa och åt frukost/mellis. Därefter gick jag ut och räfsade löv och klippte en buske. De där löven har stört mig varje dag i flera veckor så det var skönt att få väck dem. Efter lunch skulle Billy sova och som han sov! I 2 timmar! Jag passade också på. Vi hade tänkt åka till Borås efteråt men pallade inte. Vi gick ut på en långpromenad igen istället, hela lilla familjen. När vi kom hem var det bara att ge B middag (ost- och skinksås, hemmagjord så klart) och börja med vår egen middag. I kväll har vi en middagsgäst, Lasse, Gustafs arbetskamrat.

De är ute och går med Liam nu och jag lägger Billy. Tog typ 2 minuter bara. Gött dä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar