tisdag 8 november 2011

Sliten

Gud va sliten jag känner mig idag. Jag har mycket på jobbet och igår kväll kunde jag inte somna. Jag hade en kliattack, kliade på hela kroppen. Misstänker ett fint halsband som jag köpte på Lindex för 30 kr. Jag kanske inte tål det... hmm... synd, det är så gulligt, en fågel i "guld". I alla fall, jag fick gå upp och ta en allergitablett. Jag vet inte om den hjälpte men jag somnade tillslut.

Ställde mig på vågen i morse, yes, delmål ett är äntligen uppfyllt, 60 kg jämnt. Jag känner mig smal, stark och frisk. Jag hade ju tänkt gå ner till min vikt som jag hade innan graviditeten men mitt ögonmått verkar ha ändrats lite. När man vägt så mycket som jag gjorde så är jag rätt nöjd med hur jag ser ut nu. Jag ska fundera lite. Antingen lägger jag i en växel till och skärper mig mer eller så fortsätter jag som innan och bara kör. Vi får se. Jag orkar nog inte avstå från mer godsaker. Vi får se.

Nästa vecka ska jag iväg på en för mig rätt stor sak. Ett mål som jag har haft länge kan bli uppfyllt. Jag kan inte säga vad det är ännu, men håll tummarna ;)!

1 kommentar: