måndag 21 november 2011

Vilken dag

Vilken hemsk dag. Utskällning, dåliga besked och allmänt blä. Tur att jag och Gustaf ska gå på bio ikväll annars hade jag bara åkt hem och dragit något gammal över mig.
Inte roligt alls. Känner mig helt utmattad. Fast egentligen finns det hopp men jag måste bara landa lite och ta nya tag. Imorgon är det säkert lugnt igen.

Vi ska se den nya Twilightfilmen. Kommer det vara vi och ett gäng fjortisar? Kanske, men det skiter jag i. Jag vill se den. Innan ska vi äta middag, inte så fancy men det blir mysigt ändå. Sist vi var på bio hann vi inte äta innan så då fick vi äta biochips och choklad till middag. Usch, inte alls bra.

Hoppas vi får sova i natt bara. Billy vaknade vid 5 i morse och skrek, vägrade somna om osv. Jag var vaken runt 3 och kunde inte somna om så nu är jag ganska trött.

Denna dagen ger jag fingret... hoppas kvällen blir mycket bättre =)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar