söndag 8 maj 2011

Solig dag

Hej!
Igår åkte vi till Alingsås och käkade lunch och fikade med Tomas och Sussi. Vi trodde att B skulle somna när vi gick upp till dem men efter en flaska välling var Billy på topp. Han lekte på golvet, pratade, satt på bordet och busade i 2 timmar. Han sov endast 1 timme på hela dagen! Helt sjukt! Han var rätt trött igår kväll men vaknade ändå 05:30 i morse. Tokigt!

Idag har det varit stor SOL, jag har legat på altanen hela dagen när Billy sovit. Så skönt! Nu är jag lite soltrött. Sitter med nytvättat hår och kollar på SATC på Comedy central... nån konstig kanal...

Jag har laddat över lite fler kort på Billy från kameran, tyvärr har jag inte fotat med den på länge så han har ju vuxit massvis! Ska försöka få över korten från ajfånen!

På första kortet är Billy ca 5 månader. Vi är hemma hos lilla Elsa på mamma-lunch!
Andra kortet är taget på min födelsedag den 17/4.
Sista kortet är nog ganska "nytt", hihi sötlöken är lite sur...







1 kommentar:

  1. Vad söt han är lille Billy med sitt härliga röda hår!

    SvaraRadera