fredag 6 maj 2011

Gi food

Hej!

Mr B sover. Han har hjälpt mig tömma diskmaskinen i sin gåstol, han kan typ köra in den i diskmaskinen.... Igår var han ett litet monster. Så himla grinig och sur. Hela dagen! Liam var omöjlig på promenaden på eftermiddagen (som vi gick ut på för att B var så sur). Han skällde och drog efter de andra hundarna vi mötte. Jag kände ganska starkt för att flå honom eller sälja honom... Men på långpromenaden i skogen hade vi kul. Jag var på så dåligt humör efter allt gnäll här hemma så jag struntade i att jag är rädd för älgar. Tänkte att om det kommer en älg ska jag nita den! Jag sprang en bit, eller några bitar, gick mellan för att inte göra något dumt och överanstränga mig. Det gick fint. Tungt, har inte sprungit på 14 månader typ. Helt galet. Idag har jag ont i halsen och kan inte bestämma mig för vad vi ska hitta på. Trodde B skulle vakna nu efter 30 min så jag gick inte och vilade mig. Dumt kanske. Han sover fortfarande!

Igår gjorde jag Gi fiskgratäng. Det var gott men jag saknade potatisen. Ett tag skulle jag kunna tänka mig att äta Gi men inte länge. Bara tills de där sista kilona försvunnit. Åt Gi frukost också, helt okay, jag typ hatar smörgåsar, så himla tråkigt!

Vi kanske kör till Mölnlycke och köper vin, klosax och hundtandkräm. Men först ska vi ut och gå, tar nog skogen idag igen, det var roligt =)!

2 kommentarer:

  1. Det spelar ingen roll vart man bor.Det finns alltid någor att vara rädd för- Själv sjunger jag alltd högt i skogen och ger skall kommando åt hundarna för att skrämma iväg björnarna.

    SvaraRadera
  2. Å shit, björnar är jag mer rädd för än älgar, alltså typ fobi, jag tycker dem är äckliga! Har du stött på någon eller sett någon?

    SvaraRadera