tisdag 17 maj 2011

Inte så mycket action

Hej!
Denna veckan, ja, bara två dagar men ändå, har vi inte gjort ett smack. Vi har varit hemma och lekt och promenerat, vilat. Billy har (nock in wood) äntligen tagit sig ur den jobbiga utvecklingsperioden och sover på nätterna igen. I morse vaknade han kl 06:30, det är ju sovmorgon.

I lördags var jag borta hela dagen. Jag var på möhippa och hade det jätte roligt. Det var picknick, smyckestillverkning, förfest, middag och dans. Herre gud, jag dansade i 2 timmar i mina "killerboots". Alltså höga klackar. Trodde mina fötter skulle gå av när vi gick mot bilen och skulle åka hem. Jag var allt lite bakis i söndags när jag vaknade. Hehe...

På lördag ska Billy döpas. Det kommer 22 personer som vi ska bjuda på tårta och grillkväll. Lite panik har jag över det men det är lugnt.

Nu har vi fått korten på Billy som togs på öppna förskolan. Så himla fina. Söta lilla Billy.

3 kommentarer:

  1. Jag älskar Billys lurvjacka. Skulle gärna ha en sådan själv. Jag har blivit helt såld på färgen grön under årens lopp och det blir bara värre och värre. Nu har pappa målat om möbler till mig i samma färg som Billy har på jackan.

    SvaraRadera
  2. Ja, den är väldigt mjuk och mysig! Håller med om att färgen är fin också!

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder, sött att han ler så hjärtlig bland alla vitsippor. Han ser verkligen ut att heta Billy!!!

    SvaraRadera