fredag 27 maj 2011

Lufsa, jogga, löpa

Ja, inte vet jag vad det var jag och Liam gjorde tidigare i eftermiddag men det var mer jogga än lufsa i alla fall och det gick fint. Jag trodde att jag skulle gå lite också men det gjorde jag inte =) jag sprang typ 3 km tror jag. Helt okay för att vara mig just nu. När jag kom hem gjorde jag massa styrkeövningar för mage, rygg och armar. Det behövs verkligen. Billy är så tung och allting är så tungt hela tiden. Musklerna hänger inte riktigt med och jag har fått mer och mer ont i ryggen och axlarna. Det ska det bli ändring på. Måste bara ta mig i kragen och komma ut och springa. Svårt efter en hel dag hemma när man liksom är trött i huvudet och hungrig på middag...

Nu har Billy precis somnat. Han lägger sig på sidan nu innan han somnar, så gulligt, sedan efter nån timme ligger han med fötterna på huvudkudden eller på tvären. Man får lägga honom till rätta några gånger innan man själv går och lägger sig. Hans förkylning är mycket bättre. Skönt att det var en lindrig variant denna gången. Han har inte hostat nånting idag. Hostan är nog det värsta, tillsammans med massa snor blir det väldigt jobbigt för honom.

1 kommentar:

  1. Min rygg och mina armar värker konstant ny! Så jag ska få en massage av Arthur i morgon när det är mors dag, visst är han omtänksam??! Jj betyder JohnJohn, han heter John i andranamn :)

    SvaraRadera