onsdag 29 februari 2012

Träningsotur

I söndags hann jag inte till träningen. Igår var alla utelåsta från gympasalen. Idag har jag nyst ca 15 gånger och känner mig trött i kroppen. Vi får se om jag orkar träna alltså. Jag vill och jag behöver det. Har ont i ryggen igen efter för långt uppehåll. Promenader ger liksom inte styrkan som jag behöver för att orka med allting.

Igår när jag hämtade Billy på dagis lade han upp värsta förvånade minen, munnen som ett stort O och så kom han springandes med uppsträckta armar. Han var så söt, vi pussades järnet när han kom upp i min famn. Han hade ätit 3 pannkakor till mellis, och när vi kom hem åt han hur mycket mat som helst till. Han arbetar hårt på att gå upp det kg som han gick ner när han var sjuk. Trodde att hans mage skulle sprängas!

Liam verkar klara sig bra hemma själv några timmar per dag. Det kanske inte är hans dröm men han får ligga i vår säng och där hittade jag honom igår, han orkade inte ens komma och säga hej när vi kom hem. Jag fick hämta honom. Vi går direkt när vi kommer från dagis för att slippa gå in och klä av alla kläder som bara sedan måste på igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar