fredag 3 februari 2012

Fredag

Sista dagen på inskolningen idag. B har varit själv på förskolan i några timmar i 3 dagar nu. Det har gått jättebra. Han är så duktig vår pojk. Han har dock börjat vakna väldigt tidigt och är väldigt mammig när vi kommer hem. Det är ju en stor omställning att börja på dagis. Stackars liten.

Jag har varit ganska trött denna veckan. Jag har inte orkat blogga, inte ens haft lust. Jag har i alla fall varit och tränat två gånger. Så roligt. Fast det kändes att jag inte tränat ordentligt på en månad.

I helgen blir det nog lugnt. Vi får försöka sova så gott det går och mysa med Billy. Kanske åka på en liten utflykt om det känns okay. Det är riktigt kallt ute nu. 17 minus var det imorse. Nu är det 12. Jag och Liam ska strax gå ut. Får bli dubbla täcken på L så att han inte fryser.

Jag köpte tulpaner på affären förut efter jag lämnat Billy. De låg dubbelvikta över vasen, de gillar visst inte kyla. Men de är fina ändå. De har börjat värma till sig nu. Ser inte lika veka ut. Längtar till våren. Det är tungt med alla vinterkläder som ska av och på hela tiden.

1 kommentar:

  1. Skönt att det går bra på Dagis för B.
    Vi har ännu kallare här uppe,men corgisarnas päls är tjock och tät så dom klarar kylan bra. Ibland drabbas dom dock av tasskramp dom små liven.

    SvaraRadera